söndag 11 december 2011

Julbord

Efter jag skrev imorses så har jag tvättat, vart hos Carro & hämtat ljus, & käkat julbord!
Vi var på Kråks värdshus i Skara! De va riktigt gott! & vad mätt man blir! Men jag tycker det är hemskt att behöva betala så himla mycket, man kanske äter en tredjedel av det som finns, knappt. Jag äter skinka, lax, köttbullar, mimosasallad, ägghalvor & lite så. Aja mums va de ändå!




Nä nu sen vi kom hem har vi vikt tvätt & käkat glass, typ. Jag är helt slut i huvudet efter en hel dag med huvudvärk. Jag tror jag får ringa till doktorn snart igen, jag har haft huvudvärk varenda dag i snart 2 veckors tid. Det är sjukt jobbigt & man mår fan inte bra nånstans efter all denna värk!

Aja nä jag tror att jag ska bädda ner mig i sängen med nån teckand film, känner att jag skulle behöva lite mys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar