tisdag 6 december 2011

Tisdagkväll

Jaha då va klockan redan halv 9, snart dags att gå & lägga sig igen :/
Aja jag har precis ätit en macka, de va gott :) Idag har jag kokat lite knäck, den blev också god!
Lyxade också till tisdagen med att göra köttfärspaj till middag! Mums! Kände inte för att göra biff när jag skulle börja med maten, så blev paj istället :)

Igår va jag & lillebror i Skövde & shoppade julklappar! Så nu är det bara Rickard & Tom kvar i princip. Gött men är dock de svåraste kvar! Får se om jag hittar nåt om jag & Jenny drar ner på stan en sväng imorrn!

I söndags kammade vi hem 2 poäng! Så vi kom 2a i serien & kommer få spela i finalen nästa fredag! Hihi roligt!

Nä nu ska jag föna håret, sen äta lite knäck & kolla på tvn lite innan jag måste soova!
Vi hörs väl snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar