onsdag 14 december 2011

BOOOOOOORIS

Hahaha! Vilket jävla folk de finns!
Jag kollar lite på Blocket på min bil, vad de ligger i pris & så, kanske ska sälja den snart. & då kommer jag in på en som skrivit att han har bytt kamrem vid 16000 mil.
Herrejesus, hur har du lyckats med det? DET FINNS INGEN JÄVLA KAMREM PÅ BILEN!
Åååh jag blir så arg, skriver han ut att han har bytt en sak som inte ens finns! Jävla bluffare, bara för att de ska låta bra eller?
Samma stog det på min bil när jag köpte den. Så pappa kollade upp hur ofta man skulle byta kamrem, så det inte blev problem med det. Men när vi sök på alla möjliga ställen så va de ju att det inte ens är kamrem på bilen, utan kedja!
Ja då funderar man på hur det går ihop?

Aja, men ska ni köpa en Bora & de står att det är nybytt kamrem, då kan ni börja fundera. Undrar vad mer han ljuger om i annonsen?

Skitsaksamma. Men om det är nån som vet nån som är intressead av en söt bil som är lite riv i med V5 motorn med 150hk, men ändå billig & hyffsat liten bil, så vet ni att jag troligen kommer att sälja min snart :)




Min lilla söta Boris!

2 kommentarer: