lördag 10 december 2011

Someone like you

Idag har jag vart & köpt julklappar till Rickard, så nu är nog det klart iaf :)
Köpte även en tunika till mig & en snygg tröja till Rickard som vi ska ha på oss på julbordet imorrn!

Har även vart hemma hos mamma en sväng & hämtat lite grejer. Så jag har fått julpyntat lite till :)
Så har vi även slått in alla julklappar, tog drygt en & en halv timme! Men gött att det är gjort!
Så lagade vi lite mat, slängt in en tvätt, satt upp & klätt min lilla gran i sovrummet osv :)
Nu ikväll har vi tittat på Die Hard 2 & gårdagens & dagens avsnitt av julkalendern!
Kollar ni på den förresten? Eller är det bara jag som tycker den är riktigt bra iår? :)



Nu ska jag göra iordning här, sen lägga mig & titta på tv i sängen :)
Men jag tror la att vi hörs imorrn igen!
Pussar&kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar