fredag 12 november 2010

ringring bara du slog en signal

Åh vad skönt att det är fredag! Dock är den snart över, vart har dan tagit vägen?
Jag jobbade fram till 3, hem & fikade sen åkte jag ut till Jenny så drog vi till Slöjd-Detaljer & handlade lite inför pysseldan imorrn!
Sen åkte vi in till Odenbadet & simmade, åh vad duktiga vi var! Mysigt var det med, mörkt i hallen & bara en lämpa i bassängen tänd & massa tända ljus rumt om, urmysigt & härligt att simma i med lugn musik!
Men fyfan vad jag har ont i ryggen nu, usch & fy!

Nej så nu ska jag nog ta & se en film & bara viila :)

2 kommentarer:

  1. Ser hur mysigt ut som helst :)
    Har skaffat en blogg så du vet om du vill kika in nån gång ;)

    http://imtheonlygirlintheworld.blogspot.com/

    Saknar dej!!

    SvaraRadera
  2. Åh va kul att du börjat blogga igen, saknat de! ;D
    Åh jag saknar dig med, massor!

    SvaraRadera