måndag 22 november 2010

I belive in women my oh my

Hej mina vänner!
Förmiddagar går så himla fort att jobba, det är gött! Men synd bara att det är så fruktansvärt jobbigt att komma upp klockan 5 på morgonen. Idag gick de rätt bra trots att jag bara sovit 4 timmar inatt. Men första morgonen brukar gå bra, sen brukar resten av veckan vara skitjobbig!

Åh jag önskar vi kunde åka till Ullared typ nu! Jag måstemåste verkligen köpa en ny vinterjacka, asså det är ju kallt ute! Brr.

Dagens sanning kommer upp lite senare, nu ska jag byta om. Funderar på vad man kan hitta på, vill göra nåt, men samtidigt vill jag inte ut & köra med Rustan på vår väg, den är snorhal! Jag kommer väl lägga mig i diket som den sdra 740n där borta i svängen, haha!
Nejdå, jag är skicklig! (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar