lördag 20 november 2010

Girl your'e my angel

Som ni märker pillar jag med min design lite då & då, det gör jag för att jag aldrig blir nöjd med något. & eftersom jag inte kan göra egna, med allt vad html koder & allt vad det heter, så blir det anpassa så gott det går med det som finns.
Har ju tänkt att blogga lite mer seriöst nu & funderat på att köpa en design av Linda för hennes stil är precis den jag tänkt mig, men hennes fungerar bara på blogg.se & någon annan plats.
& jag känner inte för att börja om på en ny, jag har haft denna i 2år nu, alla mina gamla tankar finns här.
Klart att jag inte behöver radera den här om jag fixar en ny, men det blir ju inte samma sak. Ni förstår nog vad jag menar!

Jaja, skitsamma, nu ska jag lägga mig & kolla film, jag ska inte sova till 11 imorrn med, punkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar