måndag 15 november 2010

Upp i det blåååå

Hej på er era puckobarn, jag är på bra humör idag, lite sprallig sådär, åh :)
Idag ska jag tjata på Mouhamed som är tillbaka om att jag vill lära mig köra dragbil, för det har han lovat & jag tycker det ska bli kuul!

Mmm vad gott det är med choklad, ibland skulle jag kunna döda för en bit, haha ;D
Jaa jag är lite uppe på molnen idag som ni kanske märker, härligt :D

Förklarar kanske mer om det nån annan dag, får se lite hur det blir :D
Nu ska jag snart käka pizza till lunch sen bär det iväg till jobbet, ha en bra dag, trots att det är måndag! Eller ja, man kan väl vara glad trots det, för det är jag, höhö hejdå :D

Ungefär så här glad känner jag mig idag :D (& nej jag är inte full nu, men på bilden är jag ;)

8 kommentarer:

  1. Finaste Jeennnie :)
    AAAS FIIIN Bild :D
    O jag vill veta varför du är glad, men kan ana vad det kan handla om ;)

    SvaraRadera
  2. Aaaw tack! Jag har lyckats bra med den bilden, jag ser rätt okej ut för att va så himla full som jag var där ;D
    Hihi, aa kan säja att det är Kalle det handlar om nu ;D haha^^

    SvaraRadera
  3. Jaa men du e alltid fin så :)
    Aha han från örebro? Har ni träffats? :D När ska ni ses? :) :D

    SvaraRadera
  4. Näsch!
    Yes, han ville ses idag men blev lite tajt med tid tyckte jag, så blir kanske fredag :D iiih ^^

    SvaraRadera
  5. Joo!

    åååh skoooj :) Ska han komma till dig eller ska du åka till han? :)

    SvaraRadera
  6. nää jag åker upp till örebro isf, haha vad skulle m&p säja om jag drog hit nån, dom skulle mörda mig! :P
    Men vi får se, har ont om pengar & lönen kommer inte förän nästa vecka :P

    SvaraRadera
  7. Haha, men behöver du sällskap säg te :D Fast aa du kanske ska va o sova hos han, men iallafall :P

    SvaraRadera
  8. Hehe jaa jag åker ju inte bara över dagen, stannar till söndag isf :)
    Har ju Sanja där också, så känns det inte bra kan jag sova & va hos henne :)

    SvaraRadera