onsdag 24 november 2010

♥ Dag 4 – Det här åt jag idag

5,20: En skål yoghurt med flingor, ett stort glas oboy & en vitamintablett.
7,30: En dubbelmacka & en kopp varm choklad
9,30: Lite lunch från igår, potatis & älgköttbullar & ett glas vatten.
12,00: En Kellogsmellanmålsbar & en kopp varm choklad.
15,30: En bulle, några pepparkakor & kaffe.
18,00: Middag bestående av nudlar & chiliwokgryta med ett glas coca-cola till.

Nu ska jag se på film & jag köpte sån där god Droste choklad när jag var i affären så jag ska äta det till filmen! 

De ser ut som jag käkat massa gånger, men det är ju det man ska göra, eller hur? Ja varannan timme nästan, rätt bra (y)
Jag tar ju liksom inte kort på min middag så ofta, men en bild vill jag ha. Här är vår snygga bröllopstårta vi gjorde till min mosters bröllop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar