tisdag 23 november 2010

Ey you, shook me all night long

Fyfan vilket väder det är! Usch, hata snö!

Nu har jag iaf beställt ett par nya brillor, blev ett par typ silver denna gången :) Tycker det är svårt att välja bågar, man är så van vid sina gamla & tycker inga nya är snygga.
Men jag hoppas dom här blir bra, jag ångrar mig alltid efter jag har provat nya & bestämmt mig. Det känns inte rätt, kanske jag ska ha ett par plastbågar ändå?
Men nä, jag får hoppas på de bästa helt enkelt. Dom måste va snygga för glasögon är FAAAN så dyrt!
När jag blir volvoanställd får man ju glasögon genom jobbet, de va pappa & fixade ett par nya idag. Så så fort jag blir de ska jag skaffa ett par jobbglasögon, så jag slipper slita på mina egna på jobbet, de märks att de har blivigt repigare sen jag började där. Ändå kör jag bara truck, visst är det märkligt?
Samma som att jag alltid är skitig om både händer & i ansiktet, fast jag egentligen inte gör nåt jag kan bli smutsig av?
Det är ju det jag säjer, det räcker att komma in i den där fabriken så blir man smutsig!

Aja tur att jag får en fel lön så jag har råd att betala glasögonen. Jag ska fan börja spara så jag kan göra en laserbehandling så jag slipper allt krångel!

Nej gott folk, nu är det köttbullar! Dagens sanning kommer upp sen ska ni se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar