fredag 19 november 2010

One dance, one rose, one kiss

Åh jag känner mig lite lättad nu! Pratade med Eva idag & jag kommer att få fortsätta på volvo när min visstid går ut 19 dec. Jag har egentligen inte vart särskilt orolig över att jag inte kommer få va kvar, för det märks så väl att det behövs folk & att alla är nöjda med mig, men när hon sa idag att det var lungt & att jag inte behövde börja leta efter ett nytt jobb kändes det ändå som en liten sten föll från hjältat!
& inte nog med det, min kära faster fyllde 27 (hmm?) idag, så mamma & brorsan va där en sväng så nu när jag kom hem hittade jag ett jäääättestor bit baileystårta i kylen! Åååh det är min absoluta favorittårta, blev såå glad! :D
Får inte glömma min bästaste lagkompis Jimmy i Team Jumbo 3, som också fyllde år idag! Men han fyller 46 minsann, grattis! ;D

Nej nu ska jag ta & krypa ner under täcket & kika film. Har inget alls planerat för helgen, mer än att imorrn eftermiddag intar jag & Jenny badet för en härlig simtur!
Ha de gött så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar