söndag 28 november 2010

♥ Dag 7 – Min bästa vän

Min bästa vän heter Jenny Larsson & är 20 år gammal. Hon bor med sin familj i Gökhem & just nu pluggar hon nere i Göteborg.
Vi har varit bästa vänner i 6 år ungefär & hon betyder så mycket för mig!

Hennes favoritfärg är grön, hon tycker om sån musik som jag inte gillar & filmen Mamma Mia kan hon se hur många gånger som hellst.
Hon blir en kul typ när hon blir full, så länge hon inte blandar cider & champange, då däckar hon på 2 röda!

Vi har gjort massa kul tillsammans, vi har varit på semester i Ramsvik, vi har shoppat massor & vart på studieresa till Tyskland osv.
Jag kommer sakna henne när hon åker till Schweiz (?) utan mig.

Jag kan skratta, gråta, prata ut, vara väldigt oseriös & väldigt seriös med henne. Hon förstår mig & jag litar på henne!
Hon står tillochmed ut & köper skor med mig, det klarar ingen annan!


Jenny Larsson, jag älskar dig så mycket & du betyder mest för mig, du är bäst helt enkelt! <3

2 kommentarer:

  1. jag blir ju nästan tår ögd när jag läser de:) älskar dej med <3<3 nu måste vi ses snart igen<3<3<

    SvaraRadera
  2. Hihi :)<3
    Jaa klart vi måste, simma i veckan? <3<3

    SvaraRadera