söndag 21 november 2010

♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Det är svårt att presentera sig själv, för de flesta av er känner ju mig så väl. Men jag kör en presentation från början, så det är bara att läsa!

Jag heter Jennie Andersson & är 19år, jag föddes den 12 Januari 1991 5,24 på morgonen på BB i Skövde.
Jag är 165cm lång & väger några kilo för mycket, just nu är jag blond & det trivs jag allra bäst i, & jag har provat många färger. Mitt hår går nästan ner till axlarna nu & jag har bestämt mig för att spara ut till långt igen. Jag har gröna ögon som jag gömmer bakom ett par snygga glasögon. Jag bor strax utanför Floby med min mamma Carina, pappa Ola, lillebror Tommy & katten Fia.
Jag jobbar på Volvo Personvagnar i Floby som truckförare & har jobbat där sen September & trivs som fisken i vattnet, yrket passar mig perfekt! Så fort jag får fast anställning kommer jag flytta hemifrån, troligast är att jag kommer bosätta mig i en mysig lägenhet i Falköping.
På gymnasiet läste jag Livsmedelsprogrammet i Töreboda & har testat att jobba lite som bagare efter studenten, men det var verkligen inget som passade mig. Jag insåg detta redan i 2an, men visste inte ändå vad jag ville bli, så bestämde mig för att ta studenten & därmed ha en bra grund att stå på fram tills jag kom på vad jag ville göra med mitt liv.
På min fritid så önskar jag att jag kunde säja att jag gjorde mycket värdefulla saker, men ska jag vara ärlig så gör jag inte så mycket nu för tiden, jag är så trött efter/före jobbet så jag sover mest. Men när jag väl gör nånting så tränar jag bowling, simmar med Jenny, umgås med kompisar & festar. Jag är en shoppingmänniska & har svårt att hålla i pengarna när lönen trillar in på kontot.
Jag är ägare till en Volvo 740 som fyllde 25år i år & jag älskar honom så mycket! Han heter Rustan & har nästan aldrig gjort mig besviken, det är den bästa bilen som finns & jag kommer att sakna honom när det är dags för byte, som det troligtvis kommer att bli nästa år.
Jag har den sjukaste humorn som finns, jag skrattar åt sånt som man i normala fall kanske inte ska skratta åt. Enligt mig är den sanna glädjen skadeglädjen, helt klart!
Jag gillar att vara spontan, men kan också planera saker flera månader i förväg.
Det finns ingen som vill följa med mig & köpa skor längre då jag aldrig kan bestämma mig & jag är aldrig helt nöjd.
När det gäller killar faller jag oftast för fel & blir för lätt kär.
Jag har 2st tatueringar, en Liljekonvalj på höger vad & en latinsk text på vänster underarm. Har fler tankar i huvudet så det kommer komma några fler, men inte än på några år. Har 4 hål i öronen & har planer på fler, oavsett om mamma gillar det eller inte.
Jag är väldigt självständig, men vill ändå ha stöd & bekräftelse på det mesta jag gör. Hur nu de 2 sakerna går ihop är en annan femma.
Jag skulle ju kunna hålla på med det här i evigheter, det finns ju egentligen hur mycket som hellst att berätta.
Men i det stora hela, jag är inte som alla andra, & det är jag glad över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar