onsdag 17 november 2010

Don't do drugs, get high on hugs.

Spenderade 2 timmar på jobbet idag, varav 40minuter på möte & jag höll på att dö, hade världens huvudvärk, allt snurrade & jag höll på att spy. Resten av tiden spenderade jag på toaletten, sen i konferansrummet & väntade på att det skulle gå över. Det gick inte över, ringde mamma, talade om att när jag försökte läsa kunde jag inte se alla bokstäver, jag mådde illa, huvudvärrk osv. Hon konstaterade att det var migrän, vilket jag redan trodde.
Så ringde lillebror som var på väg hem från skolan så han hämade upp mig på vägen hem.
Åkte hem, la mig, sov en stund, kändes lite bättre. Pallrade mig ner & käkade lite, känndes ännu bättre.
Nu känner jag mig väldigt tung i huvudet & har fortfarande lite ont.
Så imorrn förmiddag blir det att vila & sen pallra mig iväg till jobbet igen!

Nu ska jag ner, dricka ett stort glas vatten, jag är verkligen urkass på att dricka! Sen sätta på en ny film & försöka somna.

Tittade precis på Sherlock Holmes, love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar