fredag 14 maj 2010

All the little things you said

Imorse kännde jag mig mycket bättre, så jag & mamma åkte in till stan, åkte först till Af med mitt pengapapper & pratade med henne om reseersättning, så får vi se om Johan kontaktar mig om det. Han är väl inte den bästa handläggaren, när man mailar honom ska han väl för tusan svara? Aja, hoppas han hör av sig nu. Sen gick vi till Pa:s & handlade lite grejer, åkte hem, kännde hur huvudet blev tungt & jag blev jättetorr i halsen. Så nej Jennie, du är inte frisk även fast du vill det, du måste vila! så sa mamma till mig förut. så sa hon att man kan känna sig bättre en dag men sen nästa dag så mår man skit igen. Jag tror jag har feber, men har inte kollat för då känner jag mig alltid sjukare än vad jag är. Men nu ska jag inte ut mer i helgen tror jag, utan ska bara vila & kolla på film & sånt.
Nej nu kom pappa med Donken, ska bli gött :D
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar