måndag 3 maj 2010

Your'e one in a million

Jag ska va på Autokaross imorrn med, gött :) Vi blev inte klara med inventeringen idag så dom frågade om jag kunde komma imorrn med, såklart jag kunde de, gött att slippa Arcus :)

Nån dag framöver ska jag åka till Örebro med Sanja med. Vi ska kolla på hennes nya lägenhet & kolla in universitetet där hon ska plugga i höst :) De kommer nog bli kuul!

Såg också idag att jag va bland de 24bästa i poängjakten, en bowlinggrej, så jag ska spela sån final på onsdag! Åh läskigt, men kul att jag har spelat så bra att jag kommer till final! :D
Jag & Jimmy kom även vidare med vårt lag till semifinalen på fredag med, kul det med!

Jag funderar på att gå ut med Sally en sväng, har ju suttit instängd på lagret hela dagen så vore gött med lite luft. Dock ser det väldigt mörkt ut i kanterna, men vafan, en snabbis hinner jag med :)

Hade bra, PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar