fredag 7 maj 2010

I want your love

Det har vart rätt mycket i veckan, men nu så kan jag koppla av med en drink :) Taggar lite för matchen senare & lite sprit lungnar nerverna lite ;)
onsdags hade jag fullt upp, autokaross till halv 12, in till stan & käka donken med Sanja. Lärcenter till 16. Hem, käka & in & spela match i poängjakten kl 18. Kom vidare riktigt långt, men vid 21 var det slutspelat. Hem & sova.
Igår va de Arcus hela dan, hem & äta middag, sen vidare till tom för vedklyvning. Hem, fixade massa papper & grejer, ska söka till en truckförarutbildning till hösten, som reserv ifall jag inte kommer in på nån lokförarutb. För jag får den gratis, plus att jag inte behöver skriva ut mig från Af eftersom jag står skriven på Arcus så jag får behålla mitt bidrag, gött!
Idag va de Arcus till 12, sen har jag bara softat, åt precis mat. Ska göra mig klar, dricka upp min drink & åka om typ 10min. Klockan är nu tjugo över 4, spelar kl 5!

Hinner inte mer just nu, skriver mer sen eller imorrn :D
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar