söndag 2 maj 2010

happy birthday dear jenny !

Kvällen blev mycket roligare igår än vad jag trodde. Vi hade lite förfest här först, jag & brorsan spelade Yatzy med våran syssling Pontus! Jag hade träffat honom en gång innan & då va jag 3 månader ;P Haha, så de va kul, vi kom riktigt bra överens :) Andra serien på bowlingen slog vi vad, om han slåg mig fick han bju mig på en öl. & jag förlorade med typ 10 poäng, så där fick jag en gratis öl :) Haha, ja det va en mycket trevlig kväll!

Idag har jag typ inte gjort nåt än så länge, va ute en sväng men de blåste så kallt :o Om en timme typ kommer Jenny & hämtar mig, så ska vi gå en runda på berget :)

Hon fyller 20 idag också, grattis igen :D <3


Är så chokladsugen, måste köpa de sen! Idag blir det också årets första grillning. & jag tror att det är dags för mig att byta gardiner i mitt rum, det är tomtar på dom xD haha!

Nä nu ska jag pysa iväg, hare! PUSS

1 kommentar: