lördag 15 maj 2010

jag vill ha kött & vetenskap!

Lite avundsjuk är jag allt på att alla städer utom Heden har haft sol idag. Fast jag har ändå inte orkat gå ut så det har inte gjort så mycket, var nere i Floby & köpte grejer så jag kunde äta grönsaker & dipp ikväll bara & gud va varmt de va ute! Jag höll på att svettas ihjäl i min fleacetröja, så jag fick tom veva ner rutan när jag åkte bil.

Bakade en rabarberpaj med knäcketäcke förut med, åh gud vad god den var! Åt 2 stora bitar med massa vaniljsås, sen blev jag proppmätt! Haha. Brorsan kom hem idag med, har vart gött att han vart borta nu i typ 3-4 dar, men skönt att han är hemma igen, nån att se film med! Så vi kikade på Click förut, den är bra, Adam Sandler är ju bra han med för den delen :)

Pappa, mamma & Jimmy sitter ute på altanen & dricker, eller inte mamma då, men de andra 2 nötterna. De va meningen att Jimmy skulle gå hem sen, men det regnar ju nu så han frågade om jag kunde köra hem han sen. Är trött & skulle gärna vilja lägga mig, men det är väl bara att vänta.

& jag har öppet mitt fönster, klockan är nästan 12 & det är inte ens kallt här inne, det känns faktiskt som sommar!

Nää ska kika lite tv nu & jag ska inte lägga mig ner för då kommer jag bli trött! haha, vi hörs imorrn :) puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar