fredag 28 maj 2010

I'ts friday i'm in love

Nu är veckan slut äntligen :)
Igår lunchade jag med Jenny på dan, sen köpte vi vin & grönsaker så åkte vi hem till henne på kvällen & drack vin & spelade yatzy :) De va massa mys det! <33
Idag har jag vart på Arcus till kvart i 2, hem & käkade tacos förut :D mums. nu ikväll har jag tvättat Ninas bil så nu ska jag hoppa in i duchen & sen bara ta de lungt resten av kvällen :)

Imorrn ska jag nog va barnvakt tror jag, dom har inte ringt till mig, frågade dom i onsdags men då visste dom inte vilken tid eller om det ens blev av.. Så antingen får jag väl ringa & fråga så jag vet eller vänta tills imorrn :P
Sen kl 4 ska jag isf in & hämta Sanja, så ska vi gå till plantagen & köpa en blomma till mamma som hon ska få i morsdagpresent, sen blir det SexAndTheCity2, hoppas den är bra :)

Nej gott folk, nu blir de dusch, för det står en halv påse nonstop (eller lite mindre, har ätit upp de mesta) & en pingvinstång & bara väntar på att bli uppätna av mig!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar