tisdag 25 maj 2010

Honey we're all okay

Jag sitter här på Arcus & muppar mig, har räknat matte hela förmiddagen & hela dagen igår, men jag blir inte så mycket klokare för det. Kan jag verkligen ha glömt så mycket algebra? vad är första kvadreringsregeln? :s nä usch det är jättesvårt, minns verkligen inte xD

Helgen va bra, kalaset va kul, jag va bartender & de va jätteroligt! alla tyckte jag va så snabb & duktig, jag tyckte jag va lite långsam, men dom tyckte jag va bra så :)

På lördag ska nog jag & Sanja gå & se Sex And The City 2, de ska bli kul! Hoppas jag kan :)

Sitter just nu & lyssnar på Bandit Rock, det är bra grejer det!
Hoppas vi får sluta tidigare idag med, jag pallar inte att sitta här längre. Plus att jag har träsmak i rumpan. Åh låten som spelas nu är braaa!
Känner mig helt flum, som om de jag skriver makes no sence, såå lika bra att sluta. Har inte vart på datorn så mycket i helgen därför har jag inte skrivit, skriver igen när jag har nåt kul att berätta, ska försöka bli mer aktiv igen. Jag skriver ju för att jag tycker det är kul, inte för att jag MÅSTE berätta vad jag har gjort de senaste 10 minuterna liksom.

Nä nu drar de iväg, åh nu är de fika rast! Har dock ingen fika, kanske ska dra med mig sanja & springa till godisaffären som ligger typ tvärs över gatan & köpa choklad, jag är sååå sugen!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar