tisdag 4 maj 2010

tommy tycker om mig & jag vet att det är sant

Blir Autokaross fram till lunch imorrn :) Sen ska jag in på studiebesök på Lärcenter med Arcus-folket! Vill inte egentligen, men måste så :P
Idag fick jag en jättefin Autokaross ryggsäck, brödkniv & skärbräda, som tack för hjälpen med inventeringen. De va kul :D

De ser ut som att de kommer börja regna när som igen, men ska snart äta middag & är de kortfarande uppehåll efteråt sen så blir de kanske en snabbis ut med Sally. Annars får de bli film & godis resten av kvällen faktisk :)

Jag ser fram emot helgen jätte mycket, ska bli kul att träffa mina godingar igen & festa gärnet :D
Nej, nu är de mat :) PUSS

2 kommentarer:

  1. festa som fan:D:D:D:D och massa mat:D:D

    SvaraRadera
  2. yeees :D mat gillar vi ;) haha :D <332

    SvaraRadera