onsdag 19 maj 2010

I'm already drunk

Jag sitter just nu på Arcus, väntar på att klockan ska bli halv så ska jag & Sanja kila iväg till lärcenter & lämna in min ansökan till truckförarutbildningen :) Sen tar vi lunch, ska prova Shanghai idag, hoppas det är gott :)
Igår va jag redig & sökte ett jobb genom att gå dit, presentera mig & lämna in ansökan & CV på plats, jag tycker alltid det är då nervöst. Denna tjänsten fanns inte ute heller utan Af kontaktade mig om den, så jag visste inte riktigt vad jag skulle säja. Men såklart va de inte alls farligt, han va jättetrevlig & bet mig inte :)

I måndags va jag & Sanja då i Örebro, migränen va borta som tur va :) Lite tung i huvudet va jag men de kunde jag leva med.
Vi gick på Universitetet, gick på en föreläsning & kollade in hela Campusområdet. Universitet är inget för mig kan jag ju säja! Sen hann vi såklart med shopping! Fast jag köpte bara ett turkost nagellack, haha, men snyggt är det!

Nää har väl inte så mkt mer att berätta. Nu på morgonen har en tjomme från facket vart här & tjötat, sen kl 13 är det nån annan som ska komma & tjata med oss. så denna dagen går la snart den med :)
Ikväll blir det kanske tutbingo i Floby :)

Nej nu är klockan halv, nu drar vi :D puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar