torsdag 13 maj 2010

Livet tar det livet ger

Haha jag blir jätteirriterad över när folk inte uppdaterar sina bloggar när jag har tråkigt, för då vill jag ha nåt att läsa, men så har jag själv inte skrivit på typ 6 dagar, dåligt! haha.

Hm vad har hänt sen sist? Kollade på Tommy & Tom när dom spelade finalmatch i lördags, Jenny & Emma häntade mig, vi handlade & åkte sen hem till mig. Jag fixade lite & sen åkte vi till Jenny!
Vi gjorde köttfärspaj till lunch & drack en flaska vin till det! Sen fixade vi allt & sen kom folket, vi käkade grillat & hade en kul kväll. Sjöng singstar med, hade inte gjort de sen augusti typ, så de va kul :D
Söndagen blev de Flobytahi såklart, så köpte vi godis med! Så när Emma åkte hem satt jag & Jenny & mös i soffan tills pappa kom & hämtade mig.
I måndags & tisdags hade jag praktik på Volvo, jobbade kvällen med Nina ute i packen & de va riktigt roligt! Dock mådde jag inte så bra i tisdags, men kämpade hela kvällen ändå. Nu får vi hålla tummarna för iaf ett sommarjobb där! :)
I måndags tog jag även modet till mig & åkte till ett ställe i stan & lämnade in mitt Cv, brukar va rätt feg med sånt annars, men hade inte så mycket val. Enda sättet att söka de jobbet va genom personligt besök, så är stolt över att jag gjorde det iaf :)

Igår gick jag inte till Arcus, mådde inte bra så stannade hemma & kikade film. Tror jag hann se 6 filmer på hela dan igår, haha inte dåligt! Idag har jag mått bättre, duschade & kännde mig mycket frächare. Men har ändå inte gjort så mycket, har bara vilat så jag blir frisk tills på måndag, då åker jag & Sanja till Örebro, de ska bli kul! Gå på universitetet på en föreläsning, hon ska även träffa studievägledaren. Hon ska ju börja plugga där i höst, så vi ska spana in läget. Vi hinner nog också med lite shopping, för vi kommer fram vid typ halv 10, sen går tåget hem typ kl 19.

Mamma fyller år på tisdag så måste köpa nån present, vad köper man till sin 43åriga mamma?
Nä nu pallar jag inte sitta här mer, får ont i huvudet plus att texten bara grötar ihop sig. Får bli en film nu :) Fast är väldigt sugen på nåt, käkade nyss grillat, men vill ha nåt. Hmm, får la se hur de blir.
Hade bra, puss!

2 kommentarer:

  1. Hm,, man kan köpa ljus, prydnader, presentkort på massage eller liknande, nån resa eller aa nånting :)

    SvaraRadera
  2. Jaa men vi har ju så mycket sånt. Blir att göra ett eget presentkort, för hon vill åka & spela bilbingo så hon ska få de av mig & brorsan :) blir nog bra :)

    SvaraRadera