söndag 30 maj 2010

In my head, I see you all over me

Idag är det mors dag! Mamma fick en jättefin ampel som jag köpte på Plantagen igår, plus en presentask med 2 body lotion & 2 shower gel, med olika dofter. Hon blev jätteglad :)

Igår la jag emellan tårtan som jag ska ha med till farmor idag & jag gjorde nyss klart den. Blev en passion&mango mousse tårta, med grädde & punch praliner på. Moussen va jättegod, så hoppas den passar i tårtan med :)

Igår va jag också barnvakt åt Joel ett par timmar, det gick bra :) Sen vid 4 åkte jag & hämtade Sanja i stan så åkte vi till skövde, köpte blomma, hämtade biljetterna & köpte godis :) Filmen va helt okej, men de va lite sex & mycket city om man säjer så. Som vanlig film va den jättebra, men som sex and the city, nej. Jag hade rätt höga förväntningar då ettan va så himla bra. Dom pratar ju om att göra en 3a, bäst dom skärper sig då!

Sen käkade vi Donken innan vi drog hem igen, ströga hann vi med också såklart & Sanjas favoritpartylåt just nu är in my head, med han Jason Dnånting, så den va på på högsta volym rätt mycket under resan hem :)

Nää nu ska jag käka frukost, duscha & göra mig klar för morsdagmiddag hos farmor :)
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar