fredag 14 maj 2010

volevoue

Jag & Mamma la en beställning på Ellos nyss, hoppas nåt av de passar :)


Shortsen är i herrmodell ja, men ville ha ett par mjukisshorts att ha här hemma, så dom va perfekta!
Sen skickade mamma iväg beställningen utan att hon va helt klar, plus att jag kom på att jag behöver trosor med. Så får bli en beställning till i veckan, fast kanske från ett annat ställe, beror på vart mamma hittar de hon skulle ha mer. Trosor finns ju vart som liksom :)
Jag skulle förövrigt behöva ett par nya jeans, en svart kavaj, ett par sommarskor, ett par färgade chinos (rosa eller grå), nya pyjamasbyxor, gråa jeansleggings & nåra snygga tights/leggings. & massa mer, som vanligt.. Men vart är pengarna till det?

Åh vad jag vill åka till ullared nu! haha. nej nu ska jag välja nån film & mysa ner i sängen med en bit mörk choklad :) puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar