torsdag 20 maj 2010

It's just like a cirkus

Nej lunch på Shanghai är inget jag rekommenderar, wokstugan & Ming är så många gånger bättre! Fanns inte mycket gott på shanghai, plus att currysåsen inte smakade curry xD

Blev en omgång tutbingo i Floby igår, vi vann dock inget :/
Imorse vaknade jag vid 6 av att det åskade, jag som är så rädd skrek till, så kom pappa upp & drog ur internet & alla tvapparater & de. Han bara lägg dig & sov igen typ, haha han bryr sig inte om att jag är rädd minsann! Jag somnade snart om iaf, jag hörde bara ett muller med.

Förut när jag & Sanja va & köpte godis & kom ut från affären blixtrade det & sen kom ett jättebrak. Haha jag blev skitskraj! Men nu är det ganska fint ute, tror tom att de slutat regna. Ser inte för det står en stor lastbil precis utanför fönstret :P
Inte så långt kvar nu innan jag äntligen får gå hem, jag har fan inget att göra, men frågar jag Ann så kommer hon garanterat att komma på något jättekontigt & tråkigt som jag ska göra. Så bättre att surfa runt lite :P Ska se om jag kan få jobba hemma imorrn, för har inget att göra då heller :P
Men hon sitter i möte med en tjej just nu, så jag får väl fråga henne sen.

Idag ska jag nog inte göra så mycket mer, ska nog ner till baken & sätta in alla mina småpengar, är endel nu :)
Ska nog kila in på KapAhl innan jag åker hem, hittade ett skitsnyggt armband jag vill ha, men frågan är om jag ska köpa de i brun/beige eller svart? Jag vill ha båda, men har inte så mycket pengar med mig. Men blir nog de brunaktiga, tror jag.. Aja, de får jag se sen.

På lördag har mormor & morfar sin 65 & 70årsfest. Jag ska hjälpa till, & jag har ingen aning vad jag ska ha på mig?! Hmm, får hem & kolla, jag har mycket kläder men aldrig något som passar ju.

Nä nu känner jag att jag bara babblar på om ingenting, vi hörs när jag har något värt att berätta!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar