onsdag 26 maj 2010

man grunnar & tänker på tusen ideér

Snyggare än så här kan man ju knappt bli eller?!



Idag har jag vart i Skövde med mamma & pappa, medans dom va på KSS shoppade jag lite, blev en bh & ett par cykelbyxor!

Ska försöka spara mina pengar nu, så jag förhoppningsvis kan åka till detta ställe i sommar!
Jag har alltid velat åka till Kroatien!
Så i 2 veckor kommer troligen jag att invadera Sanjas sommarhus därnere & bara ha de gött! Vi har nämligen ledigt från Arcus 4 veckor i sommar, & då ska Sanja ner & förhoppningsvis kan jag hänga med :D
Skulle inte förvåna mig om jag får ett jobb nu i sommar bara för de, men deras hus kommer att stå kvar så då får man åka ner nån annan gång :)

Nää jag vill göra nåt, men vet inte vad. Städade garderoben gjorde jag igår, jag är klar med uppgifterna som ska lämnas in imorrn så vet inte rikigt va jag ska hitta på. Aja, får la klura ut nåt :)
Puss

2 kommentarer:

  1. vill du inte träffa mej i sommar:O

    SvaraRadera
  2. nä det vill jag inte :O haha, jo de e klart :) men är ledig 4 veckor & ska nog bara dit ner 2 vekor, så vi kan va 2 ;) om vi är lediga samtidigt :)

    SvaraRadera