söndag 17 maj 2009

Can we play the game your way

Det var iaf rätt låt som vann igår, såg det inte, somnade 4 gånger mellan 9 & halv 12, så vid halv 12 somnade jag om igen & vaknade kvart över 9 imorse. Fick ett sms av Leonard imorses, det stog: Din låt vann, NORGE alltså! ;) Yes! :)
Tyckte 3 låtar va bra igår, norge, azerbadjan (hur tusan det nu stavas) & finland. Så rätt låt vann iaf! :)
Fattar fortfarande inte hur sverige kunda skicka malena, jag hatar låten & kommer alltid att göra!
Jaja, nog om det. Är ensam hemma, har vart ute i solen lite, men det blåser så himla kallt, så jag klarade av 35 min, sen fick jag gå in igen :P
Vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen, känner som vanligt för att göra nåt, men vet inte vad :s
Vad ska ni hitta på idag? :D

/ Jennie

Got this panic emotion that I cannot describe to you
My world is tumbelling down what am I, what am I gonna do

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar