tisdag 5 maj 2009

You're the one I want

Just käkat lite mat, ska lägga mig igen & kolla klart på Herbie i Monte Carlo
Väldigt rolig film :D Om en halvtimma åker resten av familjen iväg & tränar, skulle ju med tränat men inte så lätte när man är sjuk :P
Då ska jag lägga mig i soffan nere, kika på 2 LOST avsnitt som jag inte sett än & äta havregrynskladdkaka, ååh det är så himla gott! särskilt när man värmt den liiite i micron innan så den är lite varm, åh mums!
Jag älskar kakor & sånt med havregryn i, det är ju jättegott! :D
Till det ska det vara Els-Maries hallonsaft! men det har vi ingen, så jag ska sno en burk cola tror jag ;D
Nä, filmen va de ja!

2 kommentarer:

  1. hehe ja du hade ju allt en snygg kille brevid dig ;)

    Du alla herbie filmern r as grymma :D

    SvaraRadera
  2. Hehe så det tycker du jag ska glömm det :D
    Kommer du imorgon?

    SvaraRadera