lördag 23 maj 2009

Cause you the baddest little thing that I've ever seen

Det var inte så gott att äta godis igår som jag trodde det skulle vara, de 3 första bitarna va jättegoda. Men sen va det inget vidare :P Så godis klarar jag mig kanon utan, men nu har jag testat iaf x)
Annars hände det inte så mycket mer igår, jag & brorsan tittade på nya fast and furious filmen, va faktiskt bra! La mig halv 11 & slocknade ganska så fort!

Snart kommer farbröderna, faster, kusin & farmor! Fira mamma & sätta upp poolen :)
Mina uppgifter idag: Fixa maten & passa Joel. Det ska jag nog klara ;)

Hm, Daniel borde komma hem snart, typ igår, eller idag. Eller jag vet ju inte hur länge han skulle vara borta, det frågade jag ju aldrig xD
Aja, det är väl skit samma :D

Nu ska jag bädda sängen :)

/ Jennie

Oh - thinkin' about all our younger years
There was only you and me
We were young and wild and free

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar