måndag 4 maj 2009

it's a hard way

Nu ska jag gå & lägga mig igen, just kikat på A Walk To Remember & jag grinar varje gång jag ser den, haha! Men den är ju så sorglig :o men väldigt bra & lärorik!
Tror jag ska sätta på lite M.A.S.H, lite lagom nu innan jag ska sova :)
Kan säkert inte sova än på ett tag, eftersom jag sov ända till 12 idag :o
Helt sjukt vad länge man kan sova när man är sjuk eller! Va uppe tio över 6 som vanligt, men inser efter ett tag att jag känner mig lite dålig, sätter mig frmför tvn med febertermometern, 38,2 fuck så det va bara att gå & lägga sig igen.

hunden vi hade här förut kom hem säkert förut! grannen kom förbi & sa att han kände igen hunden & ringde till ägaren.
grannen: saknar du din hund eller?
kenny: jag tyckte väl att de va lite tyst här ute
grannen: haha!
Endel har ju ingen koll, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar