lördag 16 maj 2009

I’m in love with a fairytale, even though it hurts.

Kvällen igår då, jag & tommy tog en tripp in till netto i stan, handlade lite till grönsaker med dipp! tog även ett par strög, åkte förbi ett gäng med killar som stog vid sina bilar, nya fina bmw, audi cab & sånt bös. Jag: vaffan, dom bara står där vid sina nya bilar & tror dom är nånting, jag ska visa hur man ska göra! sladdade igenom rondellen i 60 knyck & gjorde lite svarta spår i asvalten & drog upp på tvärgatan i 80. jisses vad det luktade brännt gummi! usch, men lite kul får man ha ibland. Jag är jätterädd om mitt körkort så jag håller mig oftast till hastigeterna & reglerna. Men jag kände just då att jag bara va tvungen ;)
Sen åkte vi hem, kikade på Mr nice guy med Jackie Chan, mycket bra! :)
Somnade kvart över 10 xD

Idag har jag vart i stan 2 gånger, slipat en gammal bänk & solat lite :)
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, känner för att hitta på nåt ikväll men vet inte rikigt vad. aja, bli väl att kika ESC med mamma & pappa (!?)
Vad ska ni hitta på ikväll?


Jag & Mirre :D Längtar till Platis på onsdag, fest!

Nån som vill se Änglar & Demoner med mig på bio förresten?

/Jennie

1 kommentar:

  1. JAg kommer med på bio den verkar så himla bra..

    Snygg bild ;) inte många dar kvar :)

    SvaraRadera