fredag 22 maj 2009

These fancy things will never come in between

Igår var jag & Mirre som sagt på bio! Filmen va jättebra, lite läskig sådär, men väldigt spännanade! :) Va helt slut i huvudet efter filmen dock, dels eftersom de va väldigt hög volym, plus att filmen va ju en sån som man va tvungen att hänga med & försöka förstå allt dom höll på med. jobbigt när man inte fattar nåt av vad dom pratar om, symboler hit & dit, men jag älskade filmen ändå! :D
Ska ta & låna Da Vinci Koden av Tom igen, såg den när den kom ut, och då gillade jag den inte, men känner att jag skulle vilja se den igen :P

Idag har jag vart i stan 2 gånger, käkat en munk på torget, vart i kinnarp, bakat en sockerkaka & ätit jordgubbarmed glass!
Ikväll blir det varma mackor, godis & film.
Ja ni såg rätt, godis! Jag har inte ätit godis på 5 månader & 22 dagar, men idag kände jag mig faktiskt värd det, köpte lite lösgodis på netto för 12kr, så det ska jag smaska på ikväll!
Vad ska ni göra ikväll?

/ Jennie

Man that thing you got behind you is amazing
You make me want to take you out and let it rain
I know you got a man but this is what you should say

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar