torsdag 7 maj 2009

Jag önskar jag kunde få dig, att du blev min

Tänk att det redan är den 7 maj :o det är bara 36 dagar kvar till studenten :o
tiden bara flyger iväg ju! helt otroligt :o
jag mår inte bra, blää, såhär dåligt har jag inte mått på år&dar. jag som tänkte gå till skolan & göra nationella imorrn, så man får det gjort. men vet inte om jag klarar det, man ska ju kunna göra så bra ifrån sig som möjligt. aja, får väl se hur jag mår senare ikväll. vore ju gött att få det gjort asså. inte kul att hamna efter med det direkt :/

när jag är sjuk blir jag så himla sugen på glass & choklad. vet inte varför, men jag bara blir det. haha x)

nu kom pappa hem från jobbet, om ni ville veta xD
jag ska gå & lägga mig igen, jag tycker synd om mig själv xD

1 kommentar:

  1. ja det är snat lika bra att få det gjort. hoppas du kan komma :)

    är rubriken tillägnan nån särskild eller ;)

    SvaraRadera