torsdag 28 maj 2009

My life, would suck, without you

Attans, jag som lovade mig själv att inte blondera mig igen förän jag sett hur min riktigt hårfärg ser ut, eftersom jag aldrig sett den. Men jag orkade helt enkelt inte med mitt fula zebrahår längre, så nu är jog bloond igen (:
Sen ska nog mamma raka mig i nacken med, för dom håren är aslånga ju :o
Ska äta om en liten stund, efter det ska jag ha Crocodile Dundee maraton :) Tror dock inte jag orkar se alla 3 filmer idag men.

Just det, va ju i Tidaholm förut idag. Han var inte där, stället va helt dött & han hade mobilen avstängd. Där stog jag i regnet som ett fån & undrade vad fan jag skulle ta mig till. Åkte till konsum, köpte mig en baugette som jag åt under tiden jag försökte ringa till han.
Efter 40 min åkte jag tillbaka till Falköping igen. Hm, då va man ju lite lagom glad.
Mamma säjer att jag ska ringa till han, men jag tänker fan inte ringa. Han visste att jag skulle komma efter kl 1 idag! BAH!

Imorgon har jag äntligen mitt nationella i engelska b, som jag missade när jag va sjuk. Ska bli skönt att få det gjort, det är sista provet någonsin på gymnasiet! Helt sjuk, det är bara 15 dagar kvar till studenten! Herregud!
Igår va det slutprov i bageri, ja det gick ju som det gick. men jag brände inget iaf :D
nej nu är det mat, vi hörs hörni!

/ Jennie

There will be no rules tonight
If there were we'd break 'em
Nothing's gonna stop us now
Let's get down to it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar