torsdag 21 maj 2009

Don’t run away

Idag har jag ont i huvudet, inte bakishuvudvärk, utan utanpå huvudet. Jag har typ en bula, efter Jennys armbåge igår xD haha.
Plantis igår va roligt, fast Pattiz va så klanting så hon glömde leget, så hon fick åka hem till Jenny igen, lite trist, men så är det. Träffade på massa gamla kompisar, det var verkligen kul! :)
Förfesten hos Jenny va mycket trevlig, vi proppade i oss massa mat och tjötade skit!

Idag har jag bakat tårtbotten och havrekakor, om 2 timmar typ ska jag åka till Skövde och hämta ut våra biobiljetter, jag & Mirre ska titta på Änglar & Demoner, hoppas den är bra!

Annars har det inte hänt så jätte mycket, har inget planerat mer i helgen, jo på lördag ska vi fira mamma & sätta upp poolen.
Började på mitt svenska arbete förut, lite svårt att komma igång. Är typ klar, men det blev nästan ingenting, så ska försöka hitta på något mer att skriva. Ska nog skriva om någon annan film med, kan ju skriva lite om Tom Hanks också förresten!

Nä nu ska jag göra nåt vettigt: städa iordning rummet!

/Jennie

You had my heart, and we'll never be world apart
Maybe in magazines but you'll still be my star
Baby 'cause in the dark you can't see shiny cars
And that's when you need me there

1 kommentar:

  1. hehe den där snigelgrejen du hittade på va kul med :D

    Och fan va filmen var bra ;9

    SvaraRadera