lördag 30 maj 2009

För dig skall jag slåss och gå bärsärkagång

Vem somnade inte ute i solen förut? Jo jag! Ååh, visst va de skönt, men nu är jag röd, haha. Har jättefina streck på låren efter shortsen xD haha! Även min lilla näsa är ganska röd :)
Sov bara 33 min ungefär så det är inte så farligt ändå :)
Jag skyller helt enkelt på att jag gicl upp halv 8. Vet inte varför jag vaknade så 'tidigt' men jag va jättepigg så jag tyckte de va lika bra att gå upp, hade ju sovit typ 9 timmar så :)
Jag har fått endel gjort idag iaf & klockan är bara 2, gött!

Vad ska ni hitta på ikväll? Känner som vanligt för att göra nåt men vet inte vad..
Nu ska jag lyssna på lite musik & ta det lungt en sund :)

/ Jennie

I’ve been waiting for you night after night
Like a shadow, staying close to the light
Suddenly, you stand beside meAnd
I see a million burning stars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar