måndag 4 maj 2009

it's wounderful to be in love

Idag är jag sjuk, (inte i huvudet, haha!) är förkyld, ont i halsen & har feber. blää, trist!
Vi har världens sötaste hund sittandes här utanför, vi hittade han här vid 5, sprang runt & va helt förvirrad. Så vi tog han hit & spännde fast band i hans halsband & band fast honom här utanför. Vi har ringt till polisen & dom skulle komma & hämta honom om dom inte fick tag i nån som saknade honom. men det har inte kommit nån & hämtat honom än. stackarn sitter här utanför & gnyr. Jag har vart ute & gått med han ett par varv runt huset & jag går ut & tittar till han då&då. han blir så glad när man kommer ut. & han är sååå sööt!
Har döpt han till Kalle ;)
Orkar bara vara uppe korta stunder så han får klara sig själv. katterna gillar inte mig just nu, lukar väl hund xD

Funderar på att lägga mig & kika nån film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar