söndag 24 maj 2009

Will you stick with me through whatever

Jag var uppe till klockan 3 inatt, det hör verkligen inte till vanligheterna måste jag säja. Men ibland är det väldigt svårt att slita sig ifrån datan :o
Passade lille Joel större delen av dagen igår, gick bra! Men han vägrade att sova när han skulle, han va jättetrött, så jag gick ut & gick i vagnen med honom. Men när han vilat en stund så va han pigg igen, & typ hängde över kanten! Haha, sen strejkade han & kastade ut flaskan med vatten på vägen flera gånger. Då var det dags att gå hem. Men jag fick motion iaf, vi var ute & gick över en timma! :)
några timmar senare så slocknade han iaf ;p
grillade på kvällen & det var underbart gott :D Jag & Stumpan passade även på att fitera lökringar, åh vad gott det är!
Idag ska jag plugga till provet, känner att det är dags nu :P
Verkar som att jag måste köra pappa in till stan, eftersom han drack igår, hm det känner jag inte alls för :P
Hoppas alla haft en bra helg!?

/ Jennie

There's no kindness in your eyes,
The way you look at me, it's just not right.
I can tell what's going on this time,
There's a stranger in my life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar