tisdag 19 maj 2009

When the sun shine we'll shine together

Tja, jag ann väl inleda med att säja att jag fortfarande hatar måndagar! Helt kass, usch, jag hatar dom verkligen! Men måste ju passa på att gratulera Jenny till körkortet! :)
Annars va dagen igår sådär, på engelskan funkade ju inte datan så vi kunde inte få se klart filmen. fick börja söka information om, hm ressigören tror jag de va :P
Sen håltimma, bajs. Idrotten va iaf rolig för en gångs skull, jag & Klahr ägde på bänkfotboll ;)
Svenskan, hade betygsgenomgång, hm jippie, för att jag ska få mitt VG måste jag göra ett eget extraarbete om filmen vi ser, massa bös om ressigören osv. Kul, not.
Uf, jag va ensam ur gruppen, skulle göra klart årsredovisningen, gjorde det, sparade. Sen när jag skulle skicka in det så hade det försvunnit, bajs. Så jag har suttit och gjort om det nu ikväll.

Sen igår fyllde ju mamma år, så vi åkte in till Skövde & åt en mycket god middag på Wallermans!
Senare åt vi tårta med grannarna :)

Dagen idag då, alkoholhantering, gick väl bra. Vet inte hur jag ska lyckas med att komma ihåg allt till provet nästa vecka men. Sen bageri, det va roligt. Förutom att jag läste fel på receptet och inte tänkte alls, hade i 100gr salt i vetebrödsdegen ist för 10gr. Så dom blev inte så bra, slutade med att de inte jäste alls & vi fick slänga alltihop xD Blir att göra om det imorrn & hoppas på att jag läser nogrannare ;) haha!

Förut va jag nere & hämtade brorsan i Floby, då passade jag på att köpa kött till imorrn, blev skinksnitzel även denna gång, men det är ju såå gott att grilla! Har lagt det i marinad nu så det kommer vara extra gott imorgon :D
Har äntligen bestämmt mig för vad jag ska ha på mig imorrn med :) Att det ska vara så svårt egentligen? :o
Men blir det sånt väder som det är idag blir det satinjeans & skjorta iaf :) Blir det fint väder så blir det leggins och en tunika..

Jag borde börja med svenskan, men jag orkar inte, får bli en annan dag.
Nu ska jag slänga mig & dega framför tvn, kanske titta klart på filmen jag har hållt på med i 3 dagar nu, Stormstyrka 7, den är såå bra!

/ Jennie

But I don't want to be into you
If you don't treat me the right way
See I can only start seeing you
If you can make my heart feel safe

2 kommentarer:

  1. Vi sååå ägde på gympan (: HAha

    Jag kan visst gilla kossor! Dom är söta (:

    SvaraRadera