söndag 28 februari 2010

Break your heart

Jag har haft världens tråkigaste helg! Jag har inte gjort nånting i princip. Igår ville jag gå på bio, igen, men hade ingen som kunde hänga med, som vanligt. Tommy va för snål, Jens skulle bort & Malin va inte hemma. Jenny jag frågade inte dig för de va ingen film som du vill se ;)
Idag ville jag gå på Alvin & Gänget 2, men tommy va fortfarande för snål & Jenny hade inte sett ettan så :p

Jaja, ikväll är det match iaf. Tränade i fredags & fick 490 på 3 serier, riktigt bra av mig. Hoppas de går bra ikväll igen =)

På tisdag kanke de blir gbg, beror på om pappa kan få ledigt på onsdag eller inte, annars måste jag va hemma & köra tommy till skara & doktorn.
Annars blir de att hitta på nåt här hemma ist för då kommer Jenny hem :)

Nä jag är på sånt där rastlös-dåligthumör-humör, som jag vart hela helgen. Så ska se om jag kan hitta på nåt, typ städa andra halvan av garderoben eller nåt sån roligt... negativa Jennie är det som är hemma idag.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar