onsdag 24 februari 2010

Ibland när jag säjer vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte..

Dagen har vart bra, jättegott med hembakad pizza & kladdkaka :) Lekt med Joel har jag gjort med såklart.

& så fick jag reda på en grej, om samma som jag va ledsen för över igår. Vafan nu blir jag nästan förbannad istället, om dom nu bestämmt sig så är som jävligt fega om dom inte vågar säja det till mig! jag går fan bara här hemma & väntar på att som ska höra av sig! bah, jag blir så arg...

ska jag va ärlig så hoppas jag att jag får en chans på jobbet i Mullsjö, fan va skönt de vore att jobba en bit hemifrån. skulle ha mycket tid för mig själv i bilen varje dag då, gött.
jaja, de löser sig. nu ska jag lägga mig i sängen & försätta vara arg ;)

PUSS

3 kommentarer:

  1. Gummsan, vad har hänt? :/ E de om jobbet?
    Finns <33

    SvaraRadera
  2. förstår att du e arg:O e om så puckade så:O pussssssssss<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  3. Jaa det är jobbet, chefen är helt knäpp i huvuvet! berättar på msn eller nåt.
    <3<3

    SvaraRadera