måndag 15 februari 2010

The party don't start til I walk in

Jaa skyttet satt fortfarande i, gick rätt bra. Träffade Kjell där nere
han -men du har väl skjutit förut?
jag -ja jag va rätt duktig, men det va många år sen nu
han -det sitter kvar, det är som att cykla
haha jaa & han hade rätt, det gick ju bra & nu kom jag ihåg varför jag höll på. det är riktigt roligt. får väl se om man fortsätter nu, kanske åker dit nästa vecka igen & testar en gång till så får vi se sen :)

Inatt är det jobb, börjar 11. Så snart blir det nog macka & slöa till nån film :) Har glass kvar också, får se om jag kan låta bli den eller inte ;)

& nej, jag kommer aldrig att klara mig utan att blogga, så får nog allt fortsätta :P
PUSS

2 kommentarer:

  1. Haha jasså det måste jag? :)
    Beror på om nån mer vill börja med mig, får se :)

    SvaraRadera