lördag 20 februari 2010

We gonna get it

Ikväll ska vi åka till Skara & se på Revy, det ser vi fram emot! Men att åka ut i detta vädret, det ser vi inte fram emot!
Ytterdörren går att öppna ungeför 15cm & hela gången fram till uppfarten är igensnöad, där det är som mest snö mätte jag & pappa till ungefär en meter :s
Men som tur att går det att komma ut genom garagedörren.
Nu har jag iaf bakat en sockerkaka & skalat potatis, så nu ska jag inte göra så mycket mer idag.
Nu piper de, måste ner & ta ut kakan!
Så nu va de klart :) Så nu ska jag krypa ner under täcket & kika på film. Det är så kallt här i huset så man får typ gå runt med raggsockar & filt hela tiden för att inte frysa xD

Btw, dom spelade en låt med Trance Dance på radion förut & jösses vad glad jag blev över att höra den! nu är min dag räddad! :D

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar