fredag 5 februari 2010

tik tok

Wiiie, jag fick jobbet! Skönt att ha nåt att göra & tjäna lite extra pengar :) Ska jobba måndag & fredag nästa vecka iaf :)
Idag sov jag nästan till 3, jätteskönt, somnade ju 7 imorse :P
Inte hunnit göra så mkt, va ute i Grolanda nåra timmar & fixade lite inför pubkvällen imorrn. Ska ju vara med & hjälpa till minsann ;P
Match 20,00 på söndag, sen börjar jag jobba 23,00 ;P

Nästa vecka, Drängarna på fredag, jag & Jenny ska gå dit iaf, hoppas även att Becca kan komma med :) Inte så mycket mer planerat, ska åka in & simma en dag har jag tänkt & så ska jag baka bullar en dag iaf :)

Jag är jättesugen på nåt men vet inte vad! Joo ben & jerry's såklart, men det är bara PA:s som har de tror jag & dom stängde ju för 2 timmar sen :p så vet inte vad jag ska ta mig till :o haha xD

Jaja, får väl fortsätta tänka på de. Får väl titta på film så jag glömmer att jag är sugen på nåt :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar