fredag 19 februari 2010

tvätta & bada en apa

I onsdags åkte jag som sagt till Skövde & hämtade Emma vid tåget :) Så åkte vi & handlade & sen myste vi med vin & ostbollar resten av kvällen :)
Igår kom Becca , så handlade vi fika som vi proppade i oss :) Så hjälpte vi Emma att packa lite innan vi drog & käkade på Max :) Sen åkte Becca hem & jag & Emma åkte hem till Emma igen. Vi tjötade en stund innan pappa messade & ville att jag skulle komma hem för de snöa så mycket här hemma. Så åkte iväg hem, tog nästan en timma att åka hem ist för 40 min som de brukar ta :O

Idag har jag färgat mammas hår & vart ute & skottat snö :o Det va jobbigt :o
Nu har jag & mamma käkat räkmackor & snart ska jag hoppa in i duschen :) Ikväll blir det förhoppningsvis bio! Edge Of Darkness (tror jag den hette?) min biobiljett går ut på söndag & jag vill väldigt gärna se den filmen! Så hoppas mamma & pappa vill med & se den :)

Jaa det va väl det, ska kika runt lite till innan jag hoppar ner & duschar :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar