torsdag 4 februari 2010

han är en player, jagar alla tjejer

Jag har jobbat 2 nätter, vart ledig 2 nätter & nu ska jag jobba inatt igen. Lite svårt att ställa om dygnet sådär när man jobbar nätter lite då & då. Vet inte hur/när jag ska sova, hur länge jag ska sova på mornarna osv. Men får se nu inatt vad han säjer, om jag får jobbet eller inte.
Får jag det så är det 2 fasta dagar i veckan, plus inringnig :) Det löser sig. Jag har inga problem alls med att jobba nätter, tycker det är väldigt gött.
Bara magen hänger med också, den gillar inte när jag äter lite hur som hellst på nätterna & helt plötsligt äter jag som jag brukar. Blir lite rörigt ;)
Äsch nog pratat om det..

Igår kväll åkte jag & hämtade Malin, så åkte vi hem till henne & slog oss ner framför tvn med grönsaker, dipp & tacogratäng! Mums, & en film till det förstås :) Kan inte vad den heter, men Vin Diesel är med ;)

Idag har jag vart på AF, tankat & vart på banken. Hälsade även på farmor en sväng & så fixade Jan mina extraljus så nu funkar dom som dom ska! :)

Börjar jobba om 6 timmar, så det blir att ta de lungt resten av kvällen & kika på nån film :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar