måndag 8 februari 2010

Du är så yeah yeah, wow wow

Nu har jag jobbat min första riktiga natt på Cesarstugan, & tiden bara flög iväg. Jättegött, kom hem i tid med, & somnade efter 5 nån gång :)
Sov till halv 2, sen har jag inte gjort så mycket mer idag.
Känner för att göra nåt, men som vanligt vet jag inte vad. & alla kompisar är långt bort :p
Har bara Malin kvar som bor i närheten som jag umgås med..

& som vanligt är jag sugen på Ben & Jerry's. Blir ju så eftersom jag inte äter godis & kakor längre & glass är det jag 'får' äta så jag är sugen på det typ 24/7 :O
haha det är inte lätt :) Imorrn ska jag ta mig in till stan & simma på förmiddagen iaf :)

om nån vill hitta på nåt nån dag så säg till :)
nu ska jag fråga brorsan om han vill se på film eller nåt :) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar