lördag 13 februari 2010

Snowflake

Igår sov jag till halv ett ungefär, sen åkte jag med Mamma & Pappa in till stan, dom släppte av mig vid AF så gick jag in med mitt papper så jag får pengar denna månad med :)
Sen gick jag därifrån upp till bowlinghallen & där va Sandra så snackade med henne en stund :)
Sen kollade jag på när Pappa spelade lite.
På kvällen kom Jenny hit, vi åkte till Ica & fixade lite grönsaker & gjorde dipp :)
Gjorde oss i ordning, lyssnade på musik & pratade :)
Sen åkte vi in till Folkets Park, & Drängarna va jättebra denna gången också!
Tack för en bra kväll!:)<3
Idag har jag inget planerat alls :/
& imorrn är det uppehåll på Korpen så blir träning i Kvänum istället :)

Veckan som kommer blir det jobb måndag natt & sen ska jag besiktiga Rustan på dagen :)
Lördag är det Revy. Det är det jag har planerat, tror jag ska jobba torsdag natt också :)
Så om nån vill hitta på nåt så hör av er :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar